Balansventilatie Paul Novus 300 | Page 4 | Ecobouwers.be

U bent hier

Balansventilatie Paul Novus 300

Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag. 

afbeelding van markie
01/03/2011 - 13:08

Wij zoeken een degelijk toestel met automatische bypass,
heeft hier al iemand ervaring met de nog vrij nieuwe Paul Novus 300?

Dank bij voorbaat.

91 Reacties

Reacties

afbeelding van Oostlandvaarder
27/07/2013 - 23:32

Ik heb nu een goedkopere oplossing gevonden voor de filter van de BWW.

Het bestaat uit een metalen frame en vervangbaar filterdoek.

Het filterframe koste me 29,47 EUR. Het is op maat gemaakt.. Voor het filterdoek heb ik een 11,86 EUR per vierkante meter betaald. Het is van filterklasse M5 i.p.v. de klasse G4 van de originele Stork plooifilters. Deze is voor deze prijs al versneden op de nodige 287 mm X 287 mm, de afmeting van het filterframe. Met de hogere filterklasse wil ik het erop volgend pollenfilter-het aanzuigfilter van m'n balansventilatieunit- beter beschermen tegen vervuiling, zodat die zeker een jaar meegaat.

(prijzen zonder de BTW)

Pagina's

Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. 

Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag.