ATAG PERFECT II diagnose | Ecobouwers.be

U bent hier

ATAG PERFECT II diagnose

Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag. 

10/11/2008 - 00:41

Ik ben de (gelukkige) bezitter van deze CV-ketel met kleine boiler voor WW-voorziening. Van de week is deze ketel door de dealer jaarlijks onderhoud uitgevoerd. Ruim een jaar heb ik een lekkende kraan en meerdere malen moest ik water bijvullen tijdens CV warmtelevering door een kapotte expansievat. En dag na het onderhoud en raparatie vervalt de ketel meerdere malen in ontluchting (A). De dag daarna kwam E met wisselend 7 en 8. Volgens helpdesk van ATAG is de lekkende WW-voorziening de oorzaak (de kraan). Deze is gelijk vervangen door de dealer. Sinds een dag vervalt de ketel weer in A en E status. Met de Reset-toets lukt het weer de warmtevoorziening te activeren. Daarbij heb ik bewust de warmwatervoorziening uitgeschakeld. Nu is het dan zover, dat de ketel alleen maar in A status vervalt na meerdere Reset pogingen en direct in E met 7/8 als CV-warmte geleverd moet worden. Dus m.a.w. ketel doet niets meer. Graag advies.

Reacties

Er zijn nog geen reacties op deze vraag.

Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. 

Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag.