klachten over de firma Low Energy Products | Ecobouwers.be

U bent hier

klachten over de firma Low Energy Products

Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag. 

27/08/2008 - 22:23

Ik ben van plan een pelletkachel te kopen. Vandaar dat ik een afspraak had gemaakt met de firma Low Energy Products. Toen de verkoper niet kwam opdagen belde ik hem om te vragen wat er aan de hand was, waarop hij droogweg zei dat hij niet zou komen, en nog grof was ook. Je zal die man maar nodig hebben voor een herstelling in de winter en moet dus blijkbaar smeken dat je bij hem iets mag kopen. Men weze gewaarschuwd!

10 Reacties

Reacties

30/08/2008 - 17:25
Anonieme gebruiker (niet gecontroleerd)

.

01/09/2008 - 11:05

Ik denk dat bij eender welke firma, winkel enz... mensen goed of slecht uitvallen.
Alleen zie je op het net alleen de slechte gevallen.
De goede schrijven er zelden over.

01/09/2008 - 15:46

Ik denk dat je met minder gebruikelike installaties zoals bv balansventilaties en pelletkachels je wat moet oppassen omdat jan en alleman er tegenwoordig wil opspringen en geld verdienen, maar of ze vakkundig werk leveren en voor hoelang en hoe de service naderhand is? Als je 1 man hebt die voor al moet zorgen dan heb ik toch mijn twijfels

01/09/2008 - 18:48

Wij kennen deze firma als een firma die zijn afspraken nakomt. Misschien was er wel een geldige reden ?

01/09/2008 - 20:06

Ben ook verschillende keren in aanraking gekomen met de zaakvoerder. ALtijd heel vriendelijk en klaar om informatie te verschaffen.

01/09/2008 - 22:19

Geachte,

Ik ben de zaakvoerder van Low Energy Products en wil deze zaak toch even recht zetten.

Klanten belde me op met vermelding dat ik in het slechte daglicht wordt gezet door iemand.

Ik citeer
Heb afspraak met klant op woensdag in de avond zonder uur.
Bel hem dinsdag rond 17.00 uur omdat ik 500 meter van zijn adres was. Kon niet komen want moest om 18.00 uur weg met alle begrip daarvoor. De volgende dag bij een klant een verwarmingsinstallatie gedemonteerd voor plaatsen 1000 liter zonneboiler met friswaterstation. Aangezien ik alleen werk en daar toch wat komt bij kijken zorg ik er wel voor dat de klanten dezelfde dag weer warm water hebben. Een beetje tegenslag gehad maar ik zag het einde. Tegen 21.30 ging voor de zoveelste keer mijn gsm en het was de moeder van onze schrijver hierboven met de vraag of ik vandaag nog kwam. Ik zou bellen als ik langs zou komen. Ik heb hen toen gezegd dat ik nog met die klant bezig was, maar geloofde me blijkbaar niet en zou wachten op mijn telefoon in 30 a 45 minuten zou ik kunnen op de afspraak zijn. 10 minuten later belde ze weer met het antwoord dat ik niet meer hoefde te komen. Ja voor mij ook goed als zij het zo willen ,maar ik kan moeilijk een installatie half af achterlaten om te gaan kijken of andere misschien een kachel kunnen plaatsen. Blijkbaar in het verkeerde keelgat gekomen zo blijkt. Ik hoop dat ze iemand vinden die tijden de kantooruren komt kijken en dat hun kachel dan ook tijdens die kantooruren in panne valt anders zullen ze misschien blij zijn dat er nog iemand op de baan is om 23.00 uur om hun kachel terug in de wiggel te krijgen.
Al mijn klanten weten dat ik kom bij problemen, maar wanneer kan ik niet zeggen, maar ik kom altijd binnen de 24 uur.
Dit wilde ik even kwijt.

Groeten,

Hans

Bedankt voor het melden van dit bericht

02/09/2008 - 00:01
Anonieme gebruiker (niet gecontroleerd)

Geachte heer,

Beste Hans,

Ik kan je verhaal enkel en alleen maar bevestigen. Je bent inderdaad een man van je woord, als je zegt dat je komt dan kom je, maar de mensen zouden moeten begrijpen dat als je bezig bent met een installatie die even kan uitlopen en de afspraak niet op de klokslag na kan gemaakt worden.

Persoonlijk heb ik het zelf meegemaakt dat je kwam kijken voor de opmaak van één offerte, wel niet op het afgesproken uur maar toch kwam je d'r door, ook al was het rond 21:00 U.

Ik kan alleen maar zeggen, dat ik m'n petje af doe voor U.

Groeten,

Johan.

02/09/2008 - 10:32

Beetje onozel van hen om dan af te bellen, aangezien je daags ervoor al wou komen blijkt toch dat je wou komen.
Best ff op voorhand bellen dat het laat gaat worden is misschien beter voor sommigen, er zijn zéér ongeduldige mensen op onze aardbol :-)

05/09/2008 - 00:37
Anonieme gebruiker (niet gecontroleerd)

Awel Timmy? 't Is nogthans uw beurt!

Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. 

Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag.