Uitstelgedrag van de zaakvoerder aannemingsbedrijf

Wij hebben een openstaand bedrag bij de aannemer staan - €1200. De zaakvoerder heeft nog in december 2019 beloofd om dit bedrag met een vergoeding te verhogen (wegens waterschade zichtbare plafonds en balken, en maanden lang overlast van regen en geluid - door zeer slechte organisatie van werken). Hiermee konden we materialen of werken bij hem bijbestellen.
Nog in december heb ik mijn voorstel voor gemaakt. Vanaf dan krijg ik geen antwoord van de zaakvoerder. Geen ja, geen nee, ook mijn geld niet terug. Op mails reageert die niet. 
Nog recent gebleken dat waterschade op balken van glazen dak geen condens is (maanden lang werd beweerd dat het onze schuld is), maar niet juiste uitvoering.
Wat kan ik doen? Nu lijkt dat de aannemer alles mag, wat hij wilt, en wij de klanten moeten maar een beetje geduld hebben. Dat is de eerste keer dat ik op internet iets hierover zet. Ik voel mij vanaf begin van onze verbouwing echt machteloos- het was wel nog 2018.

Reacties

Niet evident met aannemers die hun verantwoordelijkheid niet nemen.

Kijk hier eens wat de best start is. Het begint altijd met een aangetekend brief.

https://www.vlaanderen.be/bouwproblemen