Klokprogramma instellen Viesmann Vitodens 200 met Vitotronic 100 (HC1B) en VitoCell 100-W | Ecobouwers.be

U bent hier

Klokprogramma instellen Viesmann Vitodens 200 met Vitotronic 100 (HC1B) en VitoCell 100-W

Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag. 

25/12/2014 - 04:46

Hoe kan je het klokprogramma voor warm waterbereiding instellen via een Vitotronic 100 regeling (type HC1B) voor een Viesmann Vitodens 200W gaswandcondensatieketel met Vitocell 100-W boiler

Ik kan enkel wisselen tussen automatische regeling en klokprogramma, maar ik kan de tijdsbalken in het klokprogramma niet instellen of wijzigen met de beschikbare menu-items.

Mogelijk is er een toetsencombinatie die me in het 'edit'-menu kan brengen, doch die vond ik nog niet terug in mijn "handleidingenzoektocht" op internet.

Weet iemand hier meer over?

Alvast bedankt en zalig Kerstmis!

Reacties

Er zijn nog geen reacties op deze vraag.

Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. 

Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag.