Climaplus One | Ecobouwers.be

U bent hier

Climaplus One

Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag. 

17/03/2008 - 20:30

Hallo,

Vandaag een kijkje gaan nemen bij de ramenboer voor onze nieuwbouw. We kunnen nog op tijd zijn om te profiteren van de actie van reynaers (de SC77 voor de prijs van een CS68).

Na wat onderhandelen zou men bereid zijn om ons Climaplus One glas te geven voor de prijs van 'gewoon' glas. Is dit glas iets? Geeft het meerwaarde, of gaat het hier over verkoperspraat? Ik moet er wel bijvertellen dat wij toch eerder een moderne bouwstijl hebben met grote glaspartijen.

Ik had er nog nooit iets van gehoord
http://www.glorieux.be/documents/flyers/climaplusonenl.pdf

Mij lijkt het een mooi geheel, iets beter isolerende profielen (SC77) en beter glas, of laat ik mij vangen door mooie praatjes?

Groeten

Reacties

Er zijn nog geen reacties op deze vraag.

Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. 

Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag.