Koop geen Bulex boiler

Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag.

111 redenen om geen Bulex te kopen

Ons drie jaar oud toestel crashte al 111 keer en Bulex voelt zich naar eigen zeggen "niet aangesproken".

Legio nutteloze interventies werden betaald, maar dat hoort blijkbaar zo.

Wegblijven van Bulex met andere woorden!

Genoeg alternatieven met ongetwijfeld betere performantie en - vooral - meer service!!

Reacties

Is als het mopje in blauw , kan je ook in alle kleuren vertellen .

Vervang Bulex door een ander merk en we kunnen opnieuw lachen.

Eigelijk een zwak mopje.

Hetzelfde verhaal hoor ik ook soms bij andere merken hoor...

Goeiemorgen,

 

Het staat elkeen volledig vrij hier zijn of haar eigen interpretatie aan te geven, en vanzelfsprekend zijn of haar mening te ventileren.

Zelfs als iemand het feit van een gemiddeld wekelijks falend toestel een "mopje" vindt - one is free to have his opinion!

Dat dit niet noodzakelijkerwijs toestel- of merk-gebonden is ben ik mee akkoord.

Deze posting dient dan ook als waarschuwing richting een bedrijf veeleer dan iets anders.

Uiteindelijk is het een bedrijf achter een product dat zijn verantwoordelijkheid dient op te nemen voor dergelijke situaties.

Het is al voldoende erg dat we met "maandagochtend-modellen" vrede hebben leren nemen, ze kosten namelijk wel evenveel als die die op andere dagen geproduceerd worden.

Als dan ook nog dergelijke aanhoudende problemen optreden en er betaald moet worden voor interventies, dan durf ik dat onacceptabel te noemen, en durf ik dat ook publiceren.

Ja ik begrijp uw frustratie. Het enige dat je kan doen als klant is het ondergaan en wat kabaal maken. Voor de rest heeft de fabrikant altijd gelijk en kan je betalen.

 

Ik heb hetzelfde probleem gehad met een auto die één maand buiten garantie was en er enkele 1000den Euro kosten aan. Echter de fabrikant gooit de bal terug en het was aan mij om aan te tonen dat het abormale slijtage was of een fout dat al aanwezig was van in het productieproces. Wat doe je dan...? Gewoon nooit meer dat merk kopen en het iedereen afraden terwijl je dan anderen tegenkomt die er vol lof over zijn...

 

Pech gehad...

 

 

Hebt ge u reeds tot Test-Aankoop gericht?