pelletkachel

Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag.

Let op bij wie je een pelletkachel koopt!
Ik kocht een pelletkachel QUADRA FIRE Castile met een chronothermostaat bij de firma EDELFLAM in Oostende.Op 29 september 2008 werd de kachel en thermostaat geplaatst door de technieker van Edelflam.Na één dag merkte ik dat de thermostaat niet goed werkte. Onmiddelijk heb ik de zaakvoerder gekontakteerd. Deze kende het probleem al een langere tijd en we spraken samen af, dat ik de thermostaat terug zou sturen. Hij zou mij onmiddelijk een andere opsturen. Na meerdere telefonische kontakten van mij met de zaakvoerder, die heel veel beloftes deed, zit ik nu na ACHT WEKEN nog altijd zonder thermostaat.WAAR IS DE SERVICE VAN DEZE FIRMA? ZELFS IN DE GARANTIETIJD.Daarom, kijk uit!

Reacties

Mss moet de leverancier zelf wachten op zijn stukken?

Maarja, dan kan hij dat toch ten minste zeggen en/of zorgen dat je uit de nood bent wat blijkbaar ook niet is gedaan.

Het valt me op dat er steeds meer aanbieders zijn van pelletkachels die er de ballen van kennen.