De Brandstof pil

Het Ecobouwers forum is vernieuwd en verbeterd, daarom is deze discussie afgesloten. Je kunt hier niet meer reageren. Je kan deze vraag opnieuw stellen, of vragen aan de beheerder van Ecobouwers om deze discussie opnieuw te openen als een nieuwe vraag.

Wie heeft er ervaring mee.
www.dieselpil.nl

ga deze zelf gratis proberen. (met exel scheet)
zou 7 tot 14% besparen, motor loopt soepeler blijft langer koel
blijft minder schadelijke uitstoot.

zou je hier nog subsidie voor krijgen voor minder c02 uitstoot.

Zou geschikt zijn voor benzine, diesel, PPO, methanol.

over een paar weken heb ik wel een uitslag.

Reacties

De uitleg en tips.

Tanken aan 1 € als het voor 90 cent kan ??

Wat doet deze katalisator ?

De mpg-cap is een tablet die je toevoegt voor een tankbeurt van 45 tot 80 liter.
De substantie van de cap legt een microlaagje in de verbrandingskamer en verbetert de verbranding van de brandstof en de prestaties van je motor.Daardoor verbeter je ook je ontsteking.
Het is compleet onschadelijk voor je wagen.
De werking van de MPG-Caps is getest op 20.000.000 mijl.
Bekijk de videopresentatie door op de "Jaguar" te klikken.

Je bespaart rond de 10 % brandstof.

Een kleine berekening leert dat het echt bespaart : 10% van 60 is 6 liter. 6 liter super 98 à 1,50 is 9 euro.
1 tabletje kost slechts 2 euro. Proberen ? De winst bedraagt dus 7 euro per tablet.
Het is een 100% natuurlijke substantie (geen additief) en verbetert tegelijk ook de uitstoot van schadelijke gassen.
De mpg-caps zijn ontworpen door een Amerikaans bedrijf, Fuel Freedom International genaamd.
Deze ontwikkelde dit product op vraag van de NASA.
Na 35 jaar research en goedkeuring van de Amerikaanse overheid, werd het product in november 2005 gelanceerd in de VS.

Nu dit is geen wondermiddel maar het werkt mogelijk wel !
Gun jezelf, je portomonnaie (en je wagen) een plezier en doe de test!

Kyoto : Theorie of praktijk ?

Met zijn allen minder gaan verbruiken

Met het verdrag zijn industrielanden overeengekomen om de uitstoot van broeikasgassen - o.a. koolstofdioxide (CO2), methaan (CH4), lachgas (N2O) en een aantal fluorverbindingen (HFK's, PFK's en SF6) - in 2008-2012 met gemiddeld 5% te verminderen ten opzichte van het niveau in 1990.
De reductiepercentages verschillen van land tot land, naarmate economische kracht - economisch zwakkere landen krijgen lagere reductiepercentages - en huidige uitstoot (en ook wat bereidwilligheid).
De VS moet 7% inboeten, Japan 6% en de Europese Unie 8%. Proberen ?
De EU heeft vervolgens de emissiereducties per lidstaat bepaald, in overleg met die lidstaten.
De percentages lopen ver uiteen: Luxemburg moet zijn uitstoot met 28% verminderen terwijl Portugal zijn uitstoot met 27% mag laten stijgen. Nederland moet 6% minder uitstoten, België 7,5%.

Al bij al lijkt een besparing van 10 procent met een brandstofpil niet alleen goed voor je portomonaie, maar ook Kyoto komt wat beter in zicht. Er daar vaart iedereen wel bij !!

Tips voor zuiniger rijden.

Wat kan je zelf doen ?

Rij zo veel mogelijk met een constante snelheid.
Schakel zo snel mogelijk naar een hogere versnelling.
Schakel bij een toerental dat bij voorkeur lager is dan 2500 bij benzinemotoren en 2000 bij dieselmotoren.
Met een nieuwe wagen hoef je de motor niet meer tot hoge toerentallen te dwingen om vlot te kunnen versnellen.
Rem op de motor en laat hierbij de motor zo lang mogelijk in dezelfde versnelling. Moderne motoren sluiten automatisch de brandstoftoevoer af zodra je de gaspedaal loslaat.
Rij niet te snel ! Bij snelheden boven 100km/u is de snelheid de bepalende factor voor het brandstofverbruik.
Volg de verkeersstroom en anticipeer op wat voor je gebeurt.
Hou voldoende afstand ten opzichte van je voorligger.
Zo vermijd je dat je sterk moet remmen wanneer je voorganger remt.
Verander niet onnodig van rijstrook.
Leg de motor stil als je meer dan een halve minuut moet wachten.

Meer Tips

Wat kan je nog meer doen?

Laat de auto thuis voor korte ritten, vooral als de motor nog koud is.
Geef zo weinig mogelijk gas als je de motor start.
Gebruik de airco verstandig en schakel hem alleen dan in als het onbehaaglijk warm wordt in de auto, of wanneer je ramen beslaan. Een open raampje bij een hoge snelheid geeft tot 5% meer brandstofverbruik, airco zelfs 10% meer.
Hou de bandenspanning in de gaten. Een te lage bandenspanning verhoogt het verbruik.
Maak steeds de kofferruimte leeg: meer gewicht in je auto, verhoogt het verbruik.
Plaats fietsen bij voorkeur op een rek achteraan het voertuig en verwijder bagagerekken en skiboxen als je ze niet gebruikt. Een fietsdrager op het dak verbruikt 20 tot 30% meer brandstof.
Skiboxen veroorzaken tot 10% meer brandstofverbruik, vooral bij hogere snelheden.
Stippel je weg vooraf uit, zodat je geen nodeloze omwegen hoeft te maken.
Rij zo weinig mogelijk in de stad: je auto verbruikt er gemiddeld dubbel zo veel als op de snelweg.
Parkeer je wagen in de rijrichting waarin je weer zult wegrijden: vermijd onnodig manoeuvreren met een koude, vervuilende motor.

Noteer je brandstofverbruik of gebruik een boordcomputer : opvolgen van je verbruik geeft zicht op het resultaat van je aangepaste rijstijl en de besparingen van je brandstofpil.

Geachte,

Het testen van dit soort middelen door eindverbruikers heeft geen enkele zin. Alleen al door het placebo effect zal je namelijk tot een besparing komen.

Dus je besparing komt niet door het middel maar door je eigen veranderd rijgedrag !

Dus niet zelf proberen, laat leverancier maar aantonen dat datgene wat hij beweert waar is door onafhankelijk gedaan onderzoek. D.w.z. onderzoek door instanties welke hij niet zelf betaald heeft.

Ongehoord, directe aansporing tot het gebruik van een product op deze site !

Het aanzetten tot zuiniger rijgedrag daar kan ik inkomen, de reclame is inderdaad ongepast.
Doet mij denken aan de eerste oliecrisis in de eerste helft van de '70 jaren.
Toen kwamen ze ook al aandraven met spulletjes om in de luchtinlaat te monteren ('beter mengsel door luchtwervelingen, meer vermogen en minder verbruik....')

Gewoon met een vervuild luchtfilter of slecht opgeblazen banden rijden scheelt al enkele procenten dus zo moeilijk is het niet om wat minder te verbruiken.

Voor sommige chauffeurs zou een pil inderdaad helpen: een kalmeerpilletje zodat ze niet zo opgefokt rondrazen.

blijft langer koel
ik ken niet veel van een auto maar ik dacht altijd dat hij zo snel mogentlijk op temperatuur moest zijn,minder sleet

In koude landen gebruiken ze zelfs een elektrisch verwarmingssyteem om het motorblok reeds op temperatuur te brengen voor het starten: koude motor slijt inderdaad meer door slechtere smering (olie te dik) en verbruikt meer brandstof.
Je kan dus beter al je boodschappen in één keer doen dan tien maal per dag met een koude motor te vertrekken.

Evenover de motortemperatuur. Bij een lage temperatuur is niet alleen de slijtage hoger, maar door de lagere temperatuur vind er onvolledige verbranding plaats en zal de uitstoot van schadelijke gassen alleen maar toenemen. Als je optimaal wilt rijden voor auto én millieu moet je eerst rustig warmrijden en daarna gewoon vlot doorrijden. dit geeft de minste slijtage en de laagste uitstoot.

hey hey hey
een pil om minder vuriger te zijn is gewoon klinklare zever. zeker als je een man bent. laat de vrouwen die chemische producte maar slikken.
viagra is een uw geval mss iets meer aan te raden. dat helpt je op sexgebiet tenminste tog nog ietske vooruit.
groetjes en veel sexfun
steve tijpel

blijft langer koel

je motor kan meer belast worden voordat je motor oververhit raakt. je motor krijgt meer vermogen dus pittiger.
door meer vermogen hoef je je gaspedaal niet zover in te drukken, voor hetzelfde resultaat. hier is dus de winst.

mvg

lord

Het bedrijf FFI is van origine Amerikaans , deze capsulen
worden via een netwerk van distributeurs verkocht het genaamde multilevel marketing systeem met al zijn voor
en nadelen. Het is niet de bedoeling om het te promoten aan de modale burger , maar de aan de believers van het systeem
en eerst inschrijvingsgeld betalen om te kunnen starten van
ongeveer 50 euro , er zijn geen produkten inbegrepen alleen
heb je dan een website waarop uw naam vermeld is , maar voorlopig alleen in het Engels. FFI is nu alles aan het voorbereiden om een officieel kantoor te openen in Belgie en
in Nederland , ze verwachten een explosieve groei van distributeurs die uit andere netwerken zullen overstappen zoals Euphonie, Herbalife , Amway en andere.
Wat de meeste nieuwelingen niet weten is dat wanneer ze een
zaak beginnen in orde moeten zijn met BTW en handelsregister
en wanneer zullen ze dat doen , alleen wanneer het warm word aan hun voeten en de fiscus er lucht van krijgt , veel
nieuwe distributeurs denken er totaal niet aan dat er sociale lasten moeten betaald worden en denken dat ze safe zijn omdat de anderen het ook doen ....
De media zal er binnenkort wel op springen , en het zal niet
lang duren vooralleer het programma Ter Zake hier handig gebruik zal van maken, en heel zeker ook Test Aankoop en dan
zal de goeie publiciteit vlug gemaakt zijn .
Ja , het produkt word nu getest door het Belgisch leger ,
ook werd het getest door Intertek Caleb Brett in Antwerpen
en er zou totaal geen schade kunnen onstaan aan de leidingen
carburator of inspuiting systeem , een prachtig produkt die
het mogelijk maakt om ook nog een de uitstoot met 60% te verminderen , indien je het wil proberen vraag gratis stalen
je kan er krijgen zoveel je wil , want binnenkort zal iedereen bij jou in de beurt wel distributeur geworden zijn.

Test brandstofpil.

eerste test geeft een verbetering te zien van 13,84 %.
waarbij je een schommeling van +- 2 % hebt voor onzekerheid.

nog even wachten tot de test gereed is.

maar toch een mooi resultaat.

je investering kan dus goed uit.

mvg

Frans

Souvage Roger,

Je verhaal is goed, mijn dank voor je uitleg en heb er niets aan toe te voegen.

Koop gewoon rechts streeks bij de fabriekant.

Dan betaal geen €2 maar 1,3€ per pil, dus €0,6 per tank beurt.

mischien als je het colectief koop krijgen we nog een korting ook.

dus voor een ieder besparen, heeft iedereen er wat aan.

mvg

Frans

Ja Frans , maar de fabrikant bevind zich in de USA , en ik heb daar geen connecties , voor de rest zal ik mij moeten wenden tot een distributeur , die ze nu nog moet aankopen
in Engeland....

http://www.dieselpil.nl/

klik op "purchase order" wel eerst account aanmaken.

je kunt nu je order plaatsen

mvg

frans

kijk ook eens op "brandstofpil" vaak kun je hier gratis het product uitproberen en de prijzen zijn hier €15 per 10 stuks.

mvg

Frans

Is het al bekend hoe het werkt ?

Zijn er al onafhankelijke testen Frans, Frans, Frans en

Souvage ?

Zonder dat er aangetoond wordt hoe dit goedje werkt zal niemand het geloven !

Probeer hier op het energieforum mensen te overtuigen met feiten niet met verkoopverhalen.

rene,

hier enige advertenties, ja het is in het engels.

Fuel Freedom International Returns to NASCAR as

Team McClure Sponsor

Abingdon, VA – (October 2,,2006) –Team McClure, Inc. announced today that Fuel Freedom International (FFI) will serve as a co-primary sponsor on the No. 04 Hefty® Brand Chevrolet car for the Dollar General 300 NASCAR Busch Series event on October 13, 2006 at Lowe’s Motor Speedway in Charlotte, NC. This is the second sponsorship for FFI, which also supported the team last month at Bristol.

“We’re excited to extend our partnership with FFI to include the Lowe’s event,” said Eric McClure. “Despite the on-track disappointment at Bristol, the partnership was a huge success. Since both Team McClure and FFI are committed to great automotive performance, it’s a perfect combination.”

Fuel Freedom International is the exclusive global distributor of MPG-CAPS™, a combustion chamber conditioner that improves an engine’s internal combustion process, improving mileage, increasing performance, and lowering emissions. NASCAR fans will be able to sample MPG-CAPS™ at the event and learn more about how the product can save them money on gasoline while helping their cars run better.

“MPG-CAPS™ can help save NASCAR fans money every time they fill up their cars,” added McClure, who uses the product in his own vehicle. “It only makes sense that FFI would want NASCAR fans to know more about their products because of their interest in the automotive world.”

MPG-CAPS™ can be used with any grade of gasoline or diesel fuel, as well as ethanol blends. For best results

Conditioning Dosage (1 Tank based on 12-22 gallon or 45-83 liter fillup): --- One MPG-CAP™

Every Tank after Conditioning Dosage (based on 12-22 gallon or 45-83 liter fillup): --- 1/2 MPG-CAP™ and enjoy the 7-14% fuel savings.
MPG-CAPS™ are available for $2 per caplet through local distributors. To find a distributor, call 1-800-493-9877 or visit the FFI booth at the NASCAR Busch Series event at Lowe’s Motor Speedway.

rene,

hier enige advertenties, ja het is in het engels.

Fuel Freedom International Returns to NASCAR as

Team McClure Sponsor

Abingdon, VA – (October 2,,2006) –Team McClure, Inc. announced today that Fuel Freedom International (FFI) will serve as a co-primary sponsor on the No. 04 Hefty® Brand Chevrolet car for the Dollar General 300 NASCAR Busch Series event on October 13, 2006 at Lowe’s Motor Speedway in Charlotte, NC. This is the second sponsorship for FFI, which also supported the team last month at Bristol.

“We’re excited to extend our partnership with FFI to include the Lowe’s event,” said Eric McClure. “Despite the on-track disappointment at Bristol, the partnership was a huge success. Since both Team McClure and FFI are committed to great automotive performance, it’s a perfect combination.”

Fuel Freedom International is the exclusive global distributor of MPG-CAPS™, a combustion chamber conditioner that improves an engine’s internal combustion process, improving mileage, increasing performance, and lowering emissions. NASCAR fans will be able to sample MPG-CAPS™ at the event and learn more about how the product can save them money on gasoline while helping their cars run better.

“MPG-CAPS™ can help save NASCAR fans money every time they fill up their cars,” added McClure, who uses the product in his own vehicle. “It only makes sense that FFI would want NASCAR fans to know more about their products because of their interest in the automotive world.”

MPG-CAPS™ can be used with any grade of gasoline or diesel fuel, as well as ethanol blends. For best results

Conditioning Dosage (1 Tank based on 12-22 gallon or 45-83 liter fillup): --- One MPG-CAP™

Every Tank after Conditioning Dosage (based on 12-22 gallon or 45-83 liter fillup): --- 1/2 MPG-CAP™ and enjoy the 7-14% fuel savings.
MPG-CAPS™ are available for $2 per caplet through local distributors. To find a distributor, call 1-800-493-9877 or visit the FFI booth at the NASCAR Busch Series event at Lowe’s Motor Speedway.

Wat een geweldige resultaten, bedankt dat je dit hebt geschreven.
Ook wij stonden met de brandstofpillen op de vrijmarkt, en volgend weekeind staan we op het truckfestival in Assen op de T.T. Baan met een stand.
De resultaten zijn opmerkelijk, zo ook toen wij onlangs onze auto voor de A.P.K. wegbrachten.
Eenmaal weer terug om haar op te halen kwam de monteur direct op ons af, met in beide handen een bougie, een helemaal inktzwart, en de andere die van onze auto mooi egaal lichtbruin.
Op de vraag wat wij met de auto deden zeiden we enkel dat we bij iedere tankbeurd een brandstofpil toevoegen.
Ook onze auto is opmerkelijk zuiniger eerst 1 op 10 nu ruim 1 op 12.
Zo zie je maar zegt het voort, tenslotte hebben we aan het kyoto verdrag te voldoen binnen onafzienbare tijd, en dan is dit toch een perfect middel, vermindert gevaarlijke uitstoot ook nog eens.
Heb je al eens op de site gekeken, wat voor artikelen er nog meer in de on line winkel staan? stuk voor stuk van hoogwaardige kwaliteit.
Succes met de pil, en zegt het voort.

Ik heb de pillen gekocht omdat ik nieuwschierig was en op de verpakking stond dat het TUV gekeurd was. Gelukkig heb ik ze gekocht voor ik deze discussie had gelezen, anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Ik ben zeer tevreden want ik rijd nu ruim 240 kilometer meer met mijn VW Tdi

Firepower Pill
De Firepower Pill versnelt de verbranding van de brandstof. In normaal functionerende motoren wordt gemiddeld 60 - 65% van de brandstof volledig verbrand. De pil is een katalysator die de moleculaire structuur van brandstof verandert zodat het sneller verbrandt. Meer van de zwaardere elementen van de brandstof worden gebruikt en niet verspild, resulterend in efficiëntie van zelfs 90%.
Verbetering van brandstofeconomie en een drastische vermindering van schadelijke uitlaatgassen zijn een direct resultaat van een meer completere verbranding van de brandstof.
Octaan opvoerende prestaties.
Op het moment van oplossen, verhoogt de pill op een veilige wijze het brandstofoctaan. Afhankelijk van de rang van benzine, verhoogt de Firepower Pill het octaan met1 - 4. De pill werkt er ook snel om de octaaneetlust van uw voertuig met 2 - 8Ê te verminderen, dus u krijgt het dubbele effect van verhoogd octaan in uw brandstof en een verminderde octaaneetlust van uw voertuig. De pill vermindert beduidend de uitstoot van uitlaatgassen en de voortvloeiende schade aan het milieu. De grafiek in figuur 1 toont de gemiddelde resultaten van 30 motortests volgens US Highway Cycle Protocol uitgevoerd door de Technischer Uberwachungsverein (TUV). Deze resultaten tonen duidelijk de waarde van de Firepower Pill in het verminderen van het uitstoten van gevaarlijke uitlaatgassen.
Betere brandstofeconomie.
De testen door SAE International- The Engineering Society for Advanced Mobility Land Sea Air and Space - laten zien dat er met de pill een directe verbetering van de brandstofeconomie is. Zoals aangetoond in de grafiek van de brandstofeconomie in figuur 3, geeft de met Firepower Pill behandelde brandstof een verbetering van de afstand in mijlen aan van 23,1 naar 25,03. Dus een besparing van 8,4%. Dit vertegenwoordigt significante kostenbesparing.
De recessie van de waarde.
De terugtrekking van gelode brandstof op de markt verplichte de gebruikers te zoeken naar effectieve brandstof conditioners om de recessie waarde van oudere voertuigen tegen te gaan.
Zoals aangetoond in figuur 2, kan de Firepower Pill motorslijtage dramatisch verminderen. Dit is een uniek voordeel voor eigenaars van oudere voertuigen die hun waardevolle investering willen beschermen.
Hoe verschilt de Firepower Pill van andere producten op de markt?
De meeste merken behandelingsproducten voor motor en brandstof die vandaag aan de dag aangeboden worden, worden specifiek ontworpen om een probleem te behandelen. De nieuwe Firepower Pill, met zijn high tech formule voert meerdere taken uit, zodat de kosten van de behandeling veel minder is dan dat men 4 afzonderlijke producten zou kopen. De Firepower Pill voert elk van deze behandelingen volgens een zeer hoge norm uit.
Is het geschikt voor mijn voertuig?
De Firepower Pill kan gebruikt worden in elk type voertuig welke Diesel of LRP, ULP verbruikt. De Firepower Micropill wordt gemaakt van het zelfde materiaal als de grotere pil en heeft dezelfde eigenschappen. Het is ideaal geschikt voor buitenboordmotoren, motormaaimachines, kettingzagen, motorfietsen, motorscooters en andere kleine voertuigen. Generators en andere stationaire motortoepassingen profiteren ook door het gebruik van de Firepower Micropill.
Wat zijn de voordelen voor diesel?
De Firepower Pill kan het Cetaan van diesel met maximaal 6 verhogen, wat leidt tot aanzienlijk verbeterde prestaties. Bovendien maakt de Firepower Pill de verbrandingskamer schoon van koolstof en verhoogt de piek vlamtemperatuur welke ervoor zorgt dat zowel rook als schadelijke uitlaatgassen verminderd worden en het voertuig meer power krijgt. Het vermindert slijtage aan injectors wegens verhoogde smering van de bewegende delen in het volledige brandstofsysteem. Zuigers, kleppen en de verbrandingskamer blijven vrij van vervuiling omdat de slijtage duidelijk wordt verminderd.
Is het veilig om de Firepower Pill in mijn voertuig te gebruiken?
Omdat het koolwaterstof compatibel is, is het onmogelijk dat dit product zelfs aan de meest kostbare machines ter wereld schade aan kan richten. Ter geruststelling is er een verzekering afgesloten ter waarde van $ 10 miljoen.
Hoe gebruik ik het?
De Firepower Pill is zeer eenvoudig te gebruiken. Voeg eenvoudig een pil toe telkens als u uw tank tot het maximale vult. Een Firepower Pill behandelt 60 liter brandstof en een Firepower Micropill behandelt 10 liter.
Naar boven

Ik geloofde er helemaal niets van toen een vriend vertelde dat je 7% - 14% kan besparen op je brandstofgebruik en ook nog eens de uitstoot van schadelijke stoffen kan verminderen met 50-75% voor een beter klimaat en een schoner milieu, maar toen mijn vrienden gemiddeld 10% meer kilometers gingen rijden op dezelfde tank benzine of diesel ben ik van mijn vooroordeel afgestapt en ook enthousiast gebruiker geworden

Beste Brandstofverbruikers,

Mijn naam is jan van spier en ik geloof pas dingen wanneer ik het zelf met eigen ogen heb zien werken.

Dus geen mooie verhalen op de TV of in de krant maar gewoon persoonlijke ervaring.

In de afgelopen twee jaar ben ik namelijk al vaker met loze beloften over brandstofbesparing en CO2 reductie blij gemaakt om er daarna achter te komen dat het allemaal onzin was.

Toen mijn vriend Evert Jan dan ook met de volgende brandstofpil aankwam - ik had er in het verleden al eens wat getest die werkten niet - zei ik gelijk:

Daar begin ik niet meer aan, ik stop die troep niet in mijn auto. Ook al is de benzineprijs zo hoog tegenwoordig.

Evert Jan ging vervolgens zijn hele vriendenkring rond. Na een tijdje kreeg ik berichten te horen over besparingen van 7-15% en meer op brandstofgebruik en op schadelijke uitstoot (koolmonoxide, koolwaterstoffen, stikstofoxide, roet, etc.) reducties van 50-75%.

En al deze brandstof besparingen en reducties van schadelijke uitstoot werden allemaal bereikt met die brandstofpil van hem die hij een paar maanden daarvoor op proef van een Amerikaan had gekregen. Gewoon om eens te proberen.

Een Amerikaan die naar later bleek meer dan 14 jaar bij de NASA heeft gewerkt aan het Space Shuttle programma en pas in november 2005 besloot om deze brandstofpil mondjesmaat op de markt te brengen.

Hij wist ook te vertellen dat deze brandstofpil uit 100% organisch materiaal bestaat, niets doet met je benzine of diesel maar gewoon een microfilm ofwel coating op de binnenkant van je verbrandingskamer aanbrengt waardoor je brandstof met een hogere temperatuur (heter) en dus ook optimaler verbrand.

Het resultaat:

- 7-14% (en meer) brandstofbesparing
- 50-75% reductie van schadelijke uitstoot
(koolmonoxide, koolwaterstoffen, stikstofoxide, roet, etc.)
- Een schonere en stillere motor
- Minder uitlaatgassen en roet
- Meer motor vermogen en trekkracht
- Minder onderhoudsbeurten

Fijn, leuk en aardig!

Maar deze 'tell sell' ellende heeft nu wel lang genoeg geduurd!

Joris!

Onvervaard, nu met de rest van het kantoor te paard!

Opzouten met dit geneuzel!

Groet, Cp

IK sluit mij aan bij cp,

Huidige dieselbrandstofsystemen zijn supergevoelig voor de kwaliteit van de brandstof. Dit komt door de hoge brandstofdrukken welke gebruikt worden.

DE betere kwaliteit diesel welke aan de pomp verkocht wordt
bijv. excellium en v/power is daarom ook aan te raden bij de huidige motoren. Deze hebben ook reeds een verbeterd en meer constant cetaangetal.

Het gebruiken van de pil zal indien er motorschade is ontstaan lijden tot discusie´s rondom garantie.
Ook kan er een negatief effect zijn op de roetfilters.
We weten immers niet welke stoffen in deze pil zitten en wat het effect is op het katalytisch materiaal.
Ook als de roetfilter dus defect raakt zal er een discussie ontstaan over de garantie.

Dus de juiste weg om deze pil te verkopen is via de automobielindustrie. Als deze garantie blijven geven op hun voertuig en motoren bij het gebruik van deze zgn fantastische pil, dan pas kan de particulier met een gerust hart uw produkten gebruiken.

Als mensen toch met een beter cetaangetal willen rijden kunnen ze beter de duurdere diesel tanken en nee ik heb geen aandelen-belangen bij de oliemaatschappijen.

dagelijk ontvang ik mail over allerlei pillen.....
erg geloofwaardig zijn die niet.

die tien miljoen doller verzekering is volgens mij niet genoeg om 1 proces in de usa te voeren voor zulke zaken

Fijn, leuk en aardig!

Maar deze 'tell sell' ellende heeft nu wel lang genoeg geduurd!

Joris!

Onvervaard, nu met de rest van het kantoor te paard!

Opzouten met dit geneuzel!

Groet, Cp

Fijn, leuk en aardig , "goeie omschrijving voor de pil."

tell sell ellende, niet op TV. "dan zegt je MLM je zeker nog niks."

Onvervaard, nu met de rest van het kantoor te paard! "dit zal wel carneval zijn"

Opzouten met dit geneuzel! " het spijt me dat je kwade gedachten gekregen hebt"
-------------------------------------------------------------
WWW =world wide web, maar dit is beter" Worden Wij Wakker"

Kijk die pil is gewoon goed, maar hoe het aan de man gebracht wordt is minder. (het moet gewoon anders gebracht worden, via een winkel op internet of om de hoek.)

ps. ik geef alleen voorbeelden en verkoop dus niet.
iedereen kan z'n eigen mening en ervaring geven.
zodat wij allen hiervan kunnen leren.
dus cp ook bedankt voor jouw mening.
mvg

frans

En kan iemand me nu eindelijk es een link geven naar een of ander deftig onderzoek van die spullen? Minder verbruiken is 1 ding, hoe zit het met de slijtage, voor welke motoren is dat al dan niet geschikt enzoverder.

Frans,

dat je vrienden 7-15% minder brandstof verbruiken wil ik wel geloven, maar 50-75% minder schadelijke uitstoot (koolmonoxide, koolwaterstoffen, stikstofoxide, roet, etc.)??? Hoe hebben ze dat gemeten?

Deze beweringen maken je verhaal niet echt geloofwaardig.

mvg,

Frank

heren,

hieronder een link van jerry Lang.
Hij geeft in de onderstaande link enige uitleg.

http://www.klimaateconomie.nl/Jerry_lang_MPG_Tests-Nederlands.pdf

Kijk voor de uitstoot metingen wordt Analyser Aparatuur gebruikt. oftewel detectie aparatuur, denk aan koolmonoxide melder's.

De rookgas Analyse metingen.

bv.
roet meting aparatuur werkt als volgt door uilaat gassen over een wit stuk testpapier te laten lopen zal deze naargelang de hoeveelheid roet donkerder worden, men vergelijkt deze met een stuk dat niet met de uitlaatgassen is bewerkt, Het verschil doormiddel van van wit en de test papier zal een vershil in licht geven en een bepaalde uitslag geven. dit zal een redelijk beeld geven van wat de uitstoot van de uilaatgassen zijn.

Kijk hoe beter de verbrandig verloopt, gaat de uitstoot ook meer naar beneden.

Of laat je garage een rookgasmeting doen.

Werk zelf aan div Analyser Aparatuur.

mvg

Frans

frans, dat is niet wat ik bedoel. Dat is GEEN onderzoeksrapport. In geen enkel onderzoeksrapport komt het woordje "ik" in voor en zeker geen proza.

Beste Frans,

Bij dieselmotoren kunnen garage's helemaal geen emissie meting doen. DE enigste meting welke een garage kan uitvoeren is een opaciteitsmeting om de roetuitstoot bij een onbelaste motor te bepalen. Deze meting zegt dan nog heel weinig over wat de roetuitstoot is bij een belaste motor. DE CO uitstoot bij diesel is in honderste van procenten dus daar valt absoluut geen winst te behalen.

Als u wil aantonen dat u produkt werkt zal u een motor dienen aan te schaffen en deze motor moeten laten testen bij bijv. Vito, TNO, Tuv. Daarna de brandstof voorzien van uw pil en dezelfde test opnieuw laten uitvoeren.

Met het rapport welke deze instituut dan heeft opgemaakt kan u aantonen dat uw produkt werkt.

Ik denk wel dat u minstens 30.000 euro nodig hebt om dit te laten uitvoeren.

Voor de auto industrie zal u dan ook moeten aantonen dat de pil geen schade veroorzaakt aan de motor. Hiervoor zal u zelf de nodige actie dienen te ondernemen. Wie gaat tenslotte die duurtesten uitvoeren ?

In de auto industrie worden miljarden euro's uitgegeven om motoren te laten voldoen aan de nieuwe eisen. Zou het echt zo makkelijk zijn om de motoren schoner te krijgen ?

De huidige weerstand van de automobielindustrie om de CO2 uitstoot te beperken heeft juist te maken met de enorme bedragen welke ze uit dienen te geven om de uitstoot te beperken.

heren,

Ik hoef hier niets aan te tonen, dat kan de fabriekant van de pil doen incl. alle testen en onderzoeken.
Zolang je niet zeker bent over het product zul je toch moeten wachten tot dat er een betrouwbaar onderzoek naar geweest is.zie post hier boven.
--------------------------------------------------------------
kijk die pil stelt nog niet zo veel voor.
Brandstof fabriekanten doen zelf al veel onderzoek naar zuiniger rijden.
Denk maar aan een een auto die op een borrelglaasje benziene 1000 km kan afleggen, oftewel van hier naar china op 1,5 liter. (dit was afgelopen maand op TV)
-----------------------------------------------------------
Er zijn al mogelijkheden die een motor 15 tot 30% zuiniger laten lopen. hiervoor zijn al kits te koop die je in je auto kunt inbouwen.
En ook een mogelijkheid tot 75% voor een generator.
hierop zit geen geheim of patent.

let maar eens goed wat erop in de media vermeld wordt.
Er wordt nog veel achter gehouden, en het heeft allemaal nog tijd nodig.

mvg

frans

Na wat gegoogle ben ik al te weten gekomen dat dat ding eigenlijk bedoeld is voor oude auto's die ontworpen zijn om met gelode benzine te rijden. Efin, vooral voor oudere wagens mogelijks interessant dus.

Nu een andere manier om te besparen en minder rommel in het milieu te duwen is tanken met 95 ipv 98, tenzij je auto echt 98 nodig heeft.

hallo,

ik rij ondertussen al 2,5 jaar met een peugeot 307. Spijtig genoeg meer dan 50000 km per jaar voor het werk. Tot een goed half jaar geleden kon ik met een volle tank goed 850km rijden en sinsdien kan ik steeds meer dan 1000 km rijden.
Ik heb mijn rijstijl niet aangepast en mijn benzinetank niet groter gemaakt. Wat wel veranderd is de kwaliteit van diesel die Total je aan de pomp geeft. Ik tank nergens anders wegens een tankkaart via het werk.
Spijtig genoeg hoor je hier nier echt veel over in de media.
Mijn collega's hebben dit ook opgemerkt.
Volgens mij is in deze sector nog veel mogelijk om te besparen maar ja dan tanken we minder en dan komt er ook minder in het laatje hé.

Heb dat ook een tijdje gedaan Piet, maar zal eigenlijk niet echt veel verschil. Dus ik ben er maar weer mee gestopt.

Trouwens, hoeveel liter tank heb je?
Een Opel Vectra GTS, bijna 3 jar, 1900CC CDTI, 60L tank.
Bij lange afstanden en ik let dat ik niet te hard rijd, meaning <130Km/u, haal ik toch bijna 1000Km uit mijn tank.

En dat zonder Total.

Groeten,
Lamert.

Aan dieselbrandstof worden steeds meer eisen gesteld.
Omdat brandstofsystemen met hogere drukken werken en omdat in de nabije toekomst emissie's van een motor zelfs binnen een bepaalde bandbreedte moeten blijven anders valt de motor in noodstand(euro6), zijn er nieuwe normen gespecificeerd. Dit proces is opgestart in 2002 met de world wide fuel charter. Een stel knappe knoppen uit diverse belanghebbende organisaties zijn bij elkaar gaan zitten hebben toekomstige eisen aan diesel geformuleerd.

Om de roetuitstoot te bepereken en het rijden van diesel met katalysatoren(en roetfilters) mogelijk te maken is men eerst het zwavelgehalte gaan terugbrengen van 2000 ppm naar nu minder dan 10 ppm. (voor de industrie, rode diesel, gelden andere normen en daar komt 2000 ppm zwavel nog gewoon voor!)

Tevens zijn er afspraken gemaakt om de bandbreedte voor dichtheid enger te maken en laag te houden(nu 0,82-0,84 tegen 0,82 - 0,86 vroeger). Vooral met de hogere dichtheid was diesel nogal eens slecht voor dieselmotoren(0,84-0,86). Tevens is het minimale cetaangetaal flink omgegaan van 48 naar 55. Tevens is deze waarde nu veel constanter.

Let wel op. Deze verbeterde diesel wordt door de oliemaatschappijen verkocht onder een andere prijs en andere naam(excellium,v-power) en zijn dus echt meer waard voor hun geld.

Aan de andere kant kan je dus stellen dat de diesel welke je voorheen kocht gigantisch in kwaliteit kon verschillen.
Dit mocht en kon ook omdat de grenzen voor deze diesel zo ruim lagen. Liggen dus voor normale diesel nog steeds zo ruim !

Vooral bedrijven welke in het verleden(3-10 jr terug) grote partijen brandstof inkochten met bijv een tender uit te schrijven waren hiervan de dupe. Hier werd namelijk alleen op prijs ingekocht en een lage prijs heeft men gekregen. (je moest eens weten hoeveel dieselmotoren hierdoor met te weinig compressie nu rondrijden).

Met het tanken van de betere diesels bespaar je brandstof en verlaag je de uitstoot van roet, Co2 en Nox.

Kijk, men kan hier nog lang zitten vergaderen of zoiets al dan niet werkt.
of men kan het gewoon proberen via deze link

http://www.andyvdg.myffi.biz/

1) klik op united states
2) op het volgende scherm bevenaan rechts klik je "purchase products" aan
3) maak nu uw acount aan, vul uw gegevens in.
4) u bent nu geregistreerd en kan producten bestellen via visa of mastercard.
voor 1 proefexemplaar met 10mgcaps (1cap per tankbeurt)
betaal je 20.95 dollar dit is aan de huidige koers van 1.3
ongeveer 16.10 euro
---------------------------------------------------------
Uit ervaring weet ik dat dit max 2 weken duurt voor alles thuis bezorgt wordt.

voila voor meer informatie over een eigen business via freedom fuel international of een detail productfiche in het nederlands mail me gerust op andy@euphonynet.be

grts en bedankt

Beste Rene,

Bedankt voor je reactie, ik had gehoopt dat die vraag zou komen.
uiteraard kan ik als distributeur niet verantwoordelijk gesteld worden voor schade e.d. enkel het bedrijf kan hiervoor aansprakelijk gesteld worden.
Als je in 240 landen uw product verdeeld dan ga je als bedrijf zijnde u gaan verzekeren uiteraard.
de verzekering voor schade gaat tot 1miljoen dollar per schadegeval, de meeste personenwagens zullen bijna zeker in die prijsklasse vallen.
de producten van ffi zijn e.p.a geregistreerd http://www.epa.gov/
dit is een soort kwaliteitslabel zoals men hier de CE en iso norm hanteerd e.d maar op zijn amerikaans dan.
Vandaar dat de verzekering nogal aan de hoge kant ligt, ze zijn er redelijk gerust in.
op de website http://www.andyvdg.myffi.biz/ kan u gerust ook de voorwaarden lezen.

om toch wat extra randinformatie te geven: het product is oorspronkelijk ontwikkeld voor lange-afstandsraketten.
het patent is afgelopen van vorig jaar en de ontwikkelaars hebben daarom het bedrijf ffi opgericht.
Slimme jongens die amerikanen, 20jaar geleden zou niemand er van wakker gelegen hebben maar gezien de steeds hoger wordende brandstofprijzen kan je wel zeggen dat de timing niet beter kon om zo een product op de markt te gooien.

Ik begrijp dat iedereen sceptisch is, dat was in de tijd dat de gsm uitkwam niet anders, maar binnen dit en 5jaar gebruikt bijna iedereen deze caps laat daar geen twijfel over bestaan.

Ik ben vollop bezig met het promoten van de producten en het bedrijf ffi bij verschillende transportfirma's en particulieren, deze bestellen dan via mijn persoonlijke url zodat ik de commissie kan opstrijken.
iedereen kan zoiets, mond aan mondreclame gaat snel en zeker van mijn tevreden klanten.
ik kan iedereen die me een mailtje stuurt extra informatie opsturen, eventueel ook de verzekering voor de liefhebbers.

Voor al uw vragen en bemerkingen,
tot uw dienst
Andy

andy@euphonynet.be

Andy,

Uw manier om uw produkt via deze site te verkopen is niet de juiste.

Het is jammer dat er schijnbaar geen moderator is welke deze verkooptruks laat verdwijnen.

Veel mensen zoeken op deze site naar de waarheid en de waarheid van uw produkt moet nog bewezen worden.

Ik hoop dat de mensen welke deze thread lezen hun gezond verstand gebruiken en wachten totdat er meer bekend is van dit produkt

rene,

De tijd zal inderdaad wel uitwijzen of u gelijk geeft, en al die miljoenen klanten waaronder reeds heel wat transportfirma's hebben het natuurlijk allemaal bij het verkeerde eind...
Je hebt me trouwens nog geen mail gestuurt met de vraag voor extra informatie door te sturen, zo kan je nog lang wachten tot er meer bekend is.
Er zullen nu eenmaal altijd mensen blijven bestaan die blijven zeggen dat de aarde plat is.
Ik ga hier dan ook mijn tijd niet verder in dit forum steken om in discussie te gaan met onze rene die er duidelijk geen voordeel uit haalt dat deze caps een ongelofelijk succes worden.

Trouwens voor alle mensen die er absuluut geen voordeel bij denken te halen dat er minder brandstof verbruikt wordt en die dit lezen: de slimste zet die je kan doen is zorgen dat je distributeur wordt, het komt er toch door, dus waarom er geen geld mee verdienen? iedere zichzelf respecterende businessman weet immers dat je in de concurrentie beter een belang hebt.

hiermee sluit ik dus af, ik heb alles gezegd wat ik wou zeggen, de keuze maak je zelf, vragen?----> mailtje sturen

grts andy

geef eens wat adressen van transport firmas waar u het over heeft,dat kan al veel bevestigen natuurlijk

Dit is echt een revolutionair product!!!!!!!!!!!!!!
Heb het zelf volledig getest en het verbruik zakte met 15%!!
Ben natuurlijk verdeler geworden, wat dacht je?
Dit is een winner, viagra voor de auto!!!
Dus pilletjes hebben?
Dit is mijn website: www.wilsfuel.myffi.biz
Of contacteer me w_pas@hotmail.com

lol, no Europe?

Heb het zelf volledig getest en het verbruik zakte met 15%!!

laat het ons eens testen is toch uw beste reclame zou ik zeggen,werkt het krijg u uw geld en volgd natuurlijk een bestelling werkt het niet geen geld

Ik heb er pas net voor het eerst van gehoord, van die brandstofpil en ken nog niemand die het al geprobeerd heeft. Ik gebruik in mijn VW Golf II 1.6 atmosferische diesel aceton om toe te voegen aan mijn diesel. Dit systeem werkt, de winst is niet spectaculair in verbruik (bij mij zo'n 5 à 6 procent) maar mijn motor reageert merkbaar beter op het gaspedaal. Het principe is dat aceton de oppervlaktespanning van benzine (of diesel) verlaagt, waardoor een fijnere verstuiving optreedt binnen de verbrandingskamer en dus een betere verbranding.

Nu komt mijn vraag: als deze brandstofpil enkel een film legt op de cilinderwand, kan ik deze dan combineren met aceton? Dat zou mij ergens een besparing tussen de 12 en 20 % opleveren... Klinkt heel mooi, maar kan iemand mij vertellen of dit ook werkelijk zo is?

niemand ervaring mee?

Mijn naam is Frederik Boenders, eigenaar van het domein http://www.dieselpil.nl waarmee deze discussie begon (en inderdaad, voor onze Vlaamse vrienden, verre familie van...).

De MPG-CAPS werken! In onze eigen twee auto's (met vaste trajecten), bij transporteurs, bij taxibedrijven.

Wat mij verbaast is de ongefundeerde scepsis van enkele tegenstanders hier, die, door hun aanwezigheid op dit forum, toch duidelijk aangeven het milieu een goed hart toe te dragen, echter kennelijk niet bereid zijn een mogelijk milieubesparend product het voordeel van de twijfel te gunnen.

Werking, voordeel, en effect is nu inmiddels uitgebreid behandeld en heel simpel, als Nederlander zeg ik: "als ik motteballen in de tank moet gooien voor deze besparing, dan doe ik dat!"

Je kunt je inderdaad passsief opstellen, maar je kunt je ook openstellen voor wat wel eens een (mini) revolutie op transportgebied zou kunnen zijn.

Om distributeur (verdeler) van het product te kunnen zijn, moet je eerst de voordelen zelf ondervinden. Pas dan kun je anderen (klanten, distributeurs) overtuigen.

Probeer het dus gewoon, we staan in Nederland en België aan de vooravond van de officiële lancering (verwacht einde april). Mocht je, na gebruik, net zo enthousiast zijn als wij, dan heb je de kans toe te treden tot een selecte groep MLM entrepreneurs, die dit product in Europa 'uit gaan rollen'.

Natuurlijk mag je mij mailen voor meer informatie!

Frederik Boenders
http://www.dieselpil.nl
mailto:info@mpg-caps.nl

heeft u het gisteren niet op tv gezien op nederland,alle pillen voor de brandstof grandioos geflopt
het was een hoogleraar of zoiets

Heb je link van de uitzending marcelvm?
Welke zender was het op?

Hallo allemaal,

In Nederland is dit allemaal onderzocht. De resultaten zijn verschenen op http://www.trosradar.nl/?url=PHP/broadcast/tv/182.
Kijkt uzelf even en neem dan uw conclusie.

Luc

ik had het opgenomen,maar kleinkinderen hun teken film was intresanter zegde mijn vrouw,er over opgenomen natuurlijk
nu zoek ik een andere vrouw,eentje die de pil neemt